loading...
سینماتوگراف
 


محمود شهریاری و کات دوباره سینما با سعید روحی



 محمود شهریاری  باز هم ممنوع التصویر شد
 
 
مرد همیشه خندان تلویزیون این روزها در به در به دنبال مدیر و یا مسئوولیست که بتواند از او بپرسد به چه دلیل دیگر نمیتواند جلوی دوربین رفته و مثل ماههای قبل با مردم خوب و خونگرم کشورش حرف بزند ، شوخی کند ، مسابقه برگزار کند و به جمع خانوادگی آنها وارد شود ؟ اما دریغ از یک پاسخ کوتاه . نام محمود شهریاری همیشه با جنجال و حاشیه و ممنوعییت عجین گشته و هم خود و هم مردم  ، گهگاه منتظر غیبت او در قاب جعبه جادو هستند . اتفاقات تلخی که هربار پس از  شیرین کاری و گفتن لطیفه و جوک و سربه سر گذاشتن همکاران و بینندگان در برنامه های زنده تلویزیون گریبانگیر او میشود . 
 
محمود شهریاری و ممنوع التصویر شدن برای چندمین بار
 
به گواه آمار و ارقام او با کسب بیشترین میزان محرومییت و ممنوع التصویر شدن ، یک تنه و بدون رقیب رکورد دار ، و در صدر جدول ممنوع الکاران رادیو و تلویزیون ، چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب قرار گرفته که به خودی خود آمار در خور توجهی ایست . در تاریخ تلویزیون هیچکس مانند او به دفعات مورد بی مهری و کج سلیقگی مدیران و مسوولان رسانه قرار نگرفته است . از او که میپرسیم چند بار محروم شده ای ؟ با همان خنده یا قهقهه منحصر به فردش میگوید نمیدانم ، اینقدر زیاد است که آمار آن از دستم خارج شده ، باید ماموری از طرف کتاب گینس بیاید و این تنها امتیاز را که به واسطه خشم مدیران به اینجانب رسیده ، به نامم ثبت کنند  تا در تاریخ سیما به یادگار بماند .این مجری میانسال  و خونگرم  تلویزیون اهل بیجار استان کردستان است . از اولین ممنوعییت که با برنامه بعد از خبر آغاز گردید و تا به امروز ادامه دارد ، فقط به دنبال علت محرومییتش است .
 
محمود شهریاری و ممنوع التصویر شدن . کات دوباره سینما با سعید روحی
 
 محمود شهریاری از جمله مجریانی است که نزدیک به دو دهه سابقه فعالیت در تلویزیون را داشته و این فعالیت طولانی هم باعث شده هر از گاه نامش در لیست ممنوع الکارهای صداوسیما قرار گیرد. به تازگی نیز به دلیل استفاده از لفظ «هلو» توسط وی در یکی از برنامه هایش، ممنوع الکاری بار دیگر به سراغش آمد. در همین ارتباط  گفتگویی با او انجام داده ایم  و نظراتش درباره اجرا و برنامه زنده و محدودییتها و محرومییتهایش جویا شده ایم . بخشهایی از گفته های او را در ادامه می خوانید:

 (خودسانسوری باعث بی مخاطبی می شود)

 

مجریان تلویزیونی اگر شخصا خودشان بخواهند شوخیهای مناسب برنامه ها را تشخیص دهند به خودسانسوری دچار می شوند. وقتی هم دچار خودسانسوری شدیم، بی مخاطب شده و این میشود که الان شبکه هایی با پخش سریالهای ترکی  ، که سرتاسر بدآموزی داشته و خیانت و چند همسری را در خانواده ترویج میکنند ،تمام مخاطبان ما را گرفته و برگشتشان هم کار غیرممکنی است. در تلویزیون ایران مجری همه اش نگران است که مبادا یکی از خطوط قرمز را زیرپا بگذاردو فاجعه ای به زعم آقایان اتفاق بیفتد .

محمود شهریاری و کات دوباره سینما با سعید روحی

 (مدیر سابق شبکه 5 یک نظر داشت و مدیر جدید، نظری دیگر)

 

مدیر سابقه شبکه 5 جناب آقای دکتر  احمدی بودند ، ایشان یک نظر داشتند و الان هم مدیر جدیدی که آمده  و منصوب شده نظرات ایشان را قبول ندارند. کمااینکه اگر تولیدات دوره قبل را هم دوباره بررسی کنند خیلیهایشان از نظر ایشان غیرقابل پخش هستند. معلوم میشود که متاسفانه هیچ چیز تدوین شده ای وجود ندارد و همه چیز صرفا براساس سلیقه مدیران شکل می گیرد.

 

          (درباره ممنوع الکاری هیچ خبری نمیدهند)

محمود شهریاری و کات دوباره سینما با سعید روحی 4

درباره ممنوع الکاری مجریان، هیچ خبری به شخص موردنظر نمی دهند و حتی علتش را هم توضیح نمی دهند. اصلا از او توضیح هم نمی خواهند. حکم را غیابی صادر و اجرا می کنند و شما باید از طریق جراید و افکار عمومی بشنوید که ممنوع الکار شده اید. تابحال از من هم توضیح نخواسته اند و جالب است که هر بار هم خودشان از من دعوت کرده اند و میگویند مشکلات قبلی سلیقه ای بوده است. البته تنها مرجع  برای خودمان حراست صداوسیما است.  به سراغ آنها رفتم ،حراست  میگوید از نظر ما، شما هیچ مشکلی ندارید و اگر این موضوع پیش آمده، سلیقه مدیر است.

 

    (مدیران به فکر  مردم و برنامه ها نیستند)

محمود شهریاری و کات دوباره سینما با سعید روحی

درباره ممنوع الکاری ام من از کجا باید پیگیری کنم؟ مدیران شبکه جواب نمی‌دهند. هیچکدام مسئولیتی قبول نمیکنند. متاسفانه خیلی از مدیران به فکر برنامه های تلویزیون نیستند. اگر به فکر برنامه ها بودند که الان برنامه های ماهواره ای با چهار تا سریال بیخود مکزیکی و پاراگوئه ای و کره ای ، آنهم با دوبله ای شبیه سونومی و جیغ بنفش اینهمه مخاطب پیدا نمی کرد.

 

       (یکی از مجریان به دلیل انتقاد ممنوع الکار شد)

محمود شهریاری و کات دوباره سینما با سعید روحی

در یک جلسه کاملا خصوصی مدیران شبکه خودشان گفتند بیایید انتقادات‌تان را مطرح کنید. ایشان انتقادات‌شان را مطرح کردند و ممنوع الکار شدند. آخر این‌که نمی‌شود. پس ما حرفهای‌مان را را کجا بزنیم و این آسیب شناسی‌ها، کجا صورت گیرد؟



( سعید روحی  و کات دوباره سینما )
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سپهر در تاریخ 1391/07/14 و 22:08 دقیقه ارسال شده است

خدائیش آدم باحالیه وقتی جلوی دوربین میخنده دلمون وا میشه یه مجری باحال تلویزیون داشت اونم فرستادند گل بچینه؟ بابا اینا دیگه از گجااومدن؟

این نظر توسط حسینیان در تاریخ 1391/07/01 و 8:25 دقیقه ارسال شده است

چی شده بازم عروسی فک و فامیلش رقصیده ؟ این بابا قر تو کمرش جمع شده ولش کنید طفلک و بذارین حالشو ببره


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 183
  • بازدید ماه : 779
  • بازدید سال : 6,315
  • بازدید کلی : 104,885